tall image
Club info

De Needse Motor Club is een nationaal en internationaal bekende vereniging.
Zij werd opgericht 8 oktober 1956, met als doel het bevorderen van de motorsport en hetgeen daarmee in de ruimste zin verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.
De N.M.C. telt circa 160 leden inclusief donateurs.
Door het organiseren van diverse toertochten bieden wij aan zowel de beginnende als de gevorderde motorrijder/ster een gevarieerd evenementen programma.

Het toerseizoen begint voor de meeste leden in april en eindigt in oktober.  De leden/donateurs kunnen aan de evenementen gezamenlijk of individueel deelnemen.  Onze avondritten zijn zeer geschikt om geheel vrijblijvend kennis te maken met de club, neem hiervoor contact op met de toercommisie of bezoek ons gewoon tijdens een avondrit en rij gelijk mee.

Opgave formulier: Download
Download de N.M.C. Brochure          .

Contributie per jaar 01-01 t/m 31-12
Lid / donateur : EUR 15,-
Gezins lid / donateur : EUR 9,-
(Een gezins lid / donateur woont op
hetzelfde adres als een lid of donateur.)

CR De Olde Mölle Diepenheimseweg 21
7161MH Neede
(Bij de Needse Molen)
GPS: N52 08.400 E6 36.623
Frank Bult Bestuurslid
Vacant Bestuurslid

Van alle activiteiten worden de leden en donateurs middels het de NMC Nieuwsbrief op de hoogte gehouden.
De “NMC Nieuwsbrief” verschijnt onregelmatig ca. 7x per jaar. Tevens beschikken wij over een GPS Service
en Evenementen Service, deze services houden de leden 'evenement gestuurd' op de hoogte van een evenement of de beschikbaarheid van een GPS route.

Toercommissie contact

Feest Commissie contact